Przestrzeń biur call center jest bardzo wymagająca i meble do niej przeznaczone powinny być nie tylko najlepszej jakości, ale również spełniać szereg wymagań, niezbędnych jedynie w biurze tego typu.

 

Jakie powinny być meble do call center?

Stanowiska w call center mogą być niewielkie, ale muszą być wygodne i funkcjonalne, dodatkowo, co wynika ze specyfiki wykonywanej pracy stanowiska powinny być od siebie oddzielone panelami akustycznymi. Tapicerowane ścianki działowe między stanowiskami pochłaniają dźwięk i poprawiają komfort pracy.

 

meble do call center niebieskie

 

Ustawienie mebli do call center

Sposób ustawienia mebli w call center to kwestia dopasowania do charakteru firmy oraz samego pomieszczenia. Ze względu na małe rozmiary stanowisk ciekawym i ergonomicznym rozwiązaniem są ustawienia komponowane z mebli modułowych, które sprawdzą się również w niewielkich pomieszczeniach.

 

meble biurowe do telemarketingu

 

W ofercie AR-TEAM znaleźć można meble C-CENTER BALMA, doskonale spełniające wymagania stawiane meblom do biur typu call center i które dzięki ciekawym kształtom oraz modułowej konstrukcji, idealnie dopasują się do każdego pomieszczenia.

 

ustawienie mebli biurowych w call center

 

Unikalnym rozwiązaniem w systemie mebli do telemarketingu C-CENTER jest nowatorska forma stanowisk o kształcie przypominającym strukturę plastra miodu. Wspólna konstrukcja, na której opierają się stanowiska pozwala ograniczyć ilość nóg w stołach, co dodaje konstrukcji optycznej lekkości i ułatwia pracownikom siedzenie przy stanowiskach.

meble biurowe do call center plaster miodu

C-CENTER BALMA, to meble dzięki którym przestrzeń uda się wykorzystać efektywnie, przy zachowaniu jej praktyczności. Meble są nowoczesne i proste, a kompozycje ciekawe i bezpretensjonalne. Dzięki możliwości zastosowania bogatej palety kolorów biurek, nóg i tapicerki oraz ścianek działowych, kompozycje mebli intrygują i przykuwają uwagę, a przy tym doskonale podkreślają charakter przestrzeni.

meble biurowe do call center czerwoneMeble C-CENTER to propozycja, która sprawia, że telefoniczne biura obsługi Klienta mogą nabrać nowoczesnego, designerskiego charakteru, uprzyjemnić pracownikom wykonywanie zadań, dzięki wygłuszającym panelom tapicerowanym oraz sprawić, że biuro call center może stać się wizytówką firmy.
 

Chętnie pomożemy w wyborze najlepszego rozwiązania. Skontaktuj się z naszym ekspertem!

Telefon: (22) 870 42 20

e-mail: biuro@arteam.pl