Sekretariat to miejsce o wyjątkowym znaczeniu, często niedocenianym przez osoby projektujące wnętrza biurowe. To nie tylko zaplecze informacyjne i usługowe firmy, ale też przede wszystkim bardzo ważna z punktu widzenia klienta przestrzeń pierwszego kontaktu, a co za tym idzie – wizytówka przedsiębiorstwa. Od tego, na ile funkcjonalnie i atrakcyjnie zaaranżowany jest sekretariat, zależy sprawność przepływu informacji, organizacja pracy kierownictwa i personelu oraz wizerunek firmy w oczach klienta czy kontrahenta.

 

meble biurowe do sekretariatu SIMPLIC

Meble biurowe – sekretariat z kolekcji SIMPLIC

 

Bazą wystroju sekretariatu mogą być efektowne meble AR-TEAM z linii SIMPLIC i MIXT, dające szerokie możliwości elastycznej aranżacji w wyrafinowanym i nowoczesnym stylu. Szafy, szafki, regały, komody, biurka i stoliki pozwalają tworzyć niebanalne kompozycje dostosowane do konkretnych potrzeb i warunków. Współczesne wzornictwo, lekka konstrukcja oraz szeroki wybór opcji wykończeniowych czynią z mebli SIMPLIC i MIXT uniwersalne rozwiązanie do tak wymagającej przestrzeni, jaką jest sekretariat czy recepcja.

 

meble do sekretariatu MIXT biurowe

Meble biurowe do sekretariatu w kolekcji MIXT

 

Meble do sekretariatu – organizacja przestrzeni

Oprócz funkcji reprezentacyjnej i organizacyjnej, sekretariat pełni też często rolę poczekalni. Komfort użytkowników powinien być więc priorytetem przy aranżacji tego typu wnętrza. Kubełkowe fotele FAN czy minimalistyczne sofy VANCOUVER LITE zapewnią petentom pełną wygodę, a czas oczekiwania na osobę decyzyjną, spotkanie czy obsługę uprzyjemni umieszczona na funkcjonalnych stolikach MIXT lub SIMPLIC prasa i serwowane napoje. Przyjazną, a zarazem profesjonalną atmosferę tego miejsca kształtuje nowoczesny i elegancki design mebli, jasne barwy oraz wysokiej jakości materiały wykończeniowe.

 

fotele kubelkowe do sekretariatu fan

Fotele kubełkowe do sekretariatu z kolekcji FAN

 

Równie ważną strefą w sekretariacie jest stanowisko pracy osoby lub osób odpowiedzialnych za jego obsługę, będące centralnym elementem wyposażenia. Ma ono specyficzne wymogi: powinno być przestrzenią częściowo otwartą, umożliwiającą kontakt z klientem i kontrolę nad otoczeniem, ale jednocześnie musi istnieć możliwość schowania dokumentów i zaprowadzenia ładu – w tym celu należy zadbać o miejsce niedostępne dla oczu klienta. By wyraźnie oddzielić te dwie strefy, stosujemy sprawdzone rozwiązania, takie jak pojemne i estetyczne szafki i szafy aktowe z linii MIXT z możliwością elastycznego dostosowania funkcjonalności do konkretnych potrzeb, ścianki działowe SIMPLIC lub – w przypadku sporej ilości dokumentów – przechowywanie aktów w archiwum.

 

Podstawowym warunkiem właściwego wyposażenia stanowiska pracy jest komfort i ergonomia osoby kierującej sekretariatem. W zależności od koncepcji aranżacyjnej, stosujemy biurka, w tym przypadku obowiązkowo wyposażone w osłonę na nogi – znajdziemy je w kolekcjach mebli pracowniczych FF oraz PROXY. Alternatywą dla takiego rozwiązania jest lada recepcyjna FURONTO, charakteryzująca się obniżonym frontem ułatwiającym kontakt z interesantem. Lada recepcyjna w sekretariacie to kompleksowy sposób na bardzo efektowną i profesjonalną aranżację, łączącą w sobie zalety stanowiska obsługi i dyskretnego przechowywania dokumentów.

 

lada recepcyjna do sekretariatu furonto

Lada recepcyjna do sekretariatu (kolekcja FURONTO)

 

Prezenter do sekretariatu FF

Prezenter do sekretariatu (kolekcja FF)

 

Uzupełnieniem wyposażenia sekretariatu jest funkcjonalny prezenter na katalogi i prospekty, wchodzący w skład kolekcji FF. Ten praktyczny element dedykowany wnętrzom o charakterze reprezentacyjnym to, znakomity pomysł na zaakcentowanie swej otwartości wobec klienta, a przy okazji ciekawe urozmaicenie aranżacji.

Chętnie pomożemy w wyborze najlepszego rozwiązania. Skontaktuj się z naszym ekspertem!

Telefon: (22) 870 42 20

e-mail: biuro@arteam.pl